Група СР - 7 Українська література (урок 12)

Тема: Повторення і узагальнення вивченого з літератури



1.  Виконайте тестові завдання на тему «Творчість Лесі Українки»


1. Неоромантизм - це :
1)                       літературний напрям, який виник у кінці XVІII ст. на початку XIX ст.для якого характерне ідеальне зображення дійсності
2)                       напрям у літературі і мистецтві, який полягає у правдивому, об'єктивному і всебічному відображенні
3)                       стильова течія модернізму, основна риса- подолання трагічного конфлікту між мрією і дйсністю
4)                       літературний напрям, що орієнтувався на зразки античної літератури

2. Справжнє прізвище Лесі Українки
1)                       Олена Пчілка
2)                       Лариса Косач
3)                       Марія Вілінська
4)                       Олена Ляуфер

3. Стоїцизм - це :
1)                       повага, сприйняття та розуміння багатого різноманіття культур нашого світу,
2)                       певне твердження або концепція, що містить у собі суперечливий зміст
3)                       концепція наявності безлічі різних поглядів, позицій, ідей та інтересів
4)                       це стійкість у життєвих випробуваннях

4. Назва вірша «Contra spem spero!» перекладається з латини як
1)                       надія помирає остання
2)                       пам’ятай, що живеш
3)                       без надії сподіваюсь
4)                       через терни до зірок

5. Від часу Шевченкового «Поховайте та вставайте…» Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як з уст сеї слабосилої, хворої дівчини. Ці слова належать
1)                       М.Коцюбинському
2)                       І.Франкові
3)                       О.Маковею
4)                       Т.Шевченку

6. Образ якого міфілогічного персонажа Леся Українка використала у вірші «Contra spem spero»
1)                       Зевс
2)                       Прометей
3)                       Сізіф
4)                       Геракл

7. Провідним мотивом вірша «Соntrа spem spero!» є :
1)                       сумніви щодо можливості одужання хворої молодої людини
2)                       місце митця в суспільному житті
3)                       заперечення права молодої людини на справжнє щастя
4)                       заперечення тужливих настроїв, оптимізм людини за будь-яких життєвих ситуацій

8. Драма-феєрія - це :
1)                       ліро-епічний віршований твір, у якому зображені значні події і яскраві характери
2)                       різновид драми, для якого властивий фантастично-казковий сюжет
3)                       невеликий за обсягом віршований твір, в основі якого конфлікт світоглядних та моральних принципів при відсутності панорамного тла зовнішніх подій
4)                       жанр ліричної поезії, в якому автор розмірковує над проблемами

9. Композиція твору "Лісова пісня"
1)                       пролог, три частини, завершення
2)                       пролог і 3 дії, кожна з яких починається пейзажем відповідної пори року
3)                       пролог і 20 пісень
4)                       ліричний вступ, 5 розділів, епілог

10. У І дії твору розповідається про те, як
1)                       Мавка рятує Лукаша, повернувши йому людську подобу
2)                       із жита виринає Русалка Польова і благає сестрицю не губити її красу
3)                       Мавка просить Лукаша не кривдити своєї сестриці, коли той збирається надрізати березу
4)                       Русалка застерігає Мавку від кохання, яке може занапастити вільну душу

11. У ІІІ дії твору відбуваються події :
1)                       "Той, що греблі рве" перемовляється з Потерчатами та Русалкою
2)                       Лукаш поводиться грубо з Мавкою і збирається заслати старостів до Килини
3)                       Мавка перетворюється на вербу, з якої хлопчик Килини вирізав сопілку
4)                       Лукаш пояснює Мавці, що матері потрібна невістка, яка б працювала у полі і хаті

12. 3а жанром твір «Contra spem spero!» є

1)                       баладою
2)                       романсом
3)                       ліричним віршем
4)                       сонетом
5)                       драмою-феєрією

13. Драма-феєрія «Лісова пісня»-зразок

1)                       сентименталізму
2)                       бароко
3)                       класицизму
4)                       реалізму
5)                       модернізму

14. Дія поетичної поеми Лесі Українки «Лісова пісня» відбувається

1)                       на Полтавщині
2)                       на Чернігівщині
3)                       на Київщині
4)                       на Волині
5)                       на Харківщині

15. Оберіть варіант, у якому правильна послідовність подій
1)      Мати дорікає Лукашеві, що робота стоїть - дядько Лев і Лукаш збираються будувати хату- Килина бере серп і починає жати-на звук сопілки приходить Мавка- Лісовик просить Мавку звільнитися від пут людського кохання - Лісовик перетворює Лукаша на вовка-сопілка промовляє голосом Мавки- горить Лукашева хата- Лукаш замерзає з усмішкою на устах

2)   Дядько Лев і Лукаш збираються будувати хату- на звук сопілки приходить Мавка-сопілка промовляє голосом Мавки- мати дорікає Лукашеві, що робота стоїть -Лісовик просить Мавку звільнитися від пут людського кохання - Лісовик перетворює Лукаша на вовка-Килина бере серп і починає жати- горить Лукашева хата- Лукаш замерзає з усмішкою на устах

3)   На звук сопілки приходить Мавка-сопілка промовляє голосом Мавки- дядько Лев і Лукаш збираються будувати хату- мати дорікає Лукашеві, що робота стоїть - Килина бере серп і починає жати -Лісовик просить Мавку звільнитися від пут людського кохання - Лісовик перетворює Лукаша на вовка-- горить Лукашева хата- Лукаш замерзає з усмішкою на устах

4)   Дядько Лев і Лукаш збираються будувати хату- на звук сопілки приходить Мавка- мати дорікає Лукашеві, що робота стоїть - Килина бере серп і починає жати -Лісовик просить Мавку звільнитися від пут людського кохання - Лісовик перетворює Лукаша на вовка-сопілка промовляє голосом Мавки- горить Лукашева хата- Лукаш замерзає з усмішкою на устах


Комментариев нет:

Отправить комментарий